من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

خاطرات ناصر خسرو ههه

و اما بعد
سلام.اول ممنون بابت اینکه سرزدین و مطلبمو خوندین منت نهادین.این دمه آخریهخخخ. این شکلک خیلی باحاله متنفرم ازش به همین خاطر حذفش کردم کسی غیر خودم تو وبم نمیتونه بذاردش.خخخ.همیچین آدم خودخواهی هسم من:)
البته توی کامنت ها اگه بذارین طوری تنظیم کردم که بجاش این شکلک میاد=.یعنی :(= )
خعلی باحاله.
و اما بعد
طوطیان شکرسخن آورده اند که لنز پیدا نشد.خلاصه گذشت یک روز.ما در سطح شهر سوار بر یابویمان( جدیدا بدان موتور گویند)بودیم که گویا تلفنمان زنگ خورده بود.آن هم نه یک بار 6بار.از منزلمان زنگ زده بودند و ماهم متوجه نشده  بودیم.
باخود گفتیم نکند اتفاقی افتاده.مثلا خدای ناکرده اینترنتمان قطع شده و خواهرمان زنگ زده تا شتابان برویم وصل کنیم.به ناچار زنگ زدیم به منزل.خواهرمان گفتند :اگر لنز را پیداکنم چقد مژدگانی میدی؟!
ماهم با خود اندیششدیم که چقد نذر کرده ایم تا پیدا شود حالا مژدگانی هم بدهیم.گفتیم خدایا دستت دردنکند پیداشد نیازی به نذر ونیاز نیس:)) خلاصه لنز را پیداکردندی.درصورتی که لنز اصن گم نشده بود. بعله.لنز در پای همان کیف دوربین بوده بید.وقتی رقته بودن دوربین را درمنزل در آوردندی لنز افتاده بودندی.لهذا چون ما را شوکه کرده بودن.متوجه نبودیم.
نتیجه اخلاقی:هیچوقت لنزتون رو توی کیف دوربین نذارین.2هیچوقت صبح زود بقیه رو از خواب بیدارنکنین.
چندتا عکس هم گذاشتم طبق گفته ی قبلیم.آقا ما 600تاعکس گرفتیم والا اگه از حیات وجش گرفته بودیم بهتر بود.یه عکس نشد ما بگیریم یکی خودشو نندازه وسظ.والا قیاحت داره.عکس یکی دوتا.بابا توی عکس که آدم خوشگلترنمیشه .میشه؟؟میشه؟ آدمو توی آمپاس میذارن آچمز میشه والا.خلاصه اگه عکس ها بد هستن به ضرص قاطع میگم بی شائبه بوده .من عکاس قادریم.حمل بر خودستایی و قیف و غمپوز نباشه. خب بسه خیلی حرف زدم.بریم ادامه مطلب...مرسی

اینجا ازوار .
دهستان گلاب هست.گنبد امازاده  علی زینبی(ع) فرزند حضرت زینب(س)
این عکس رو با گلایدر خودم گرفتم (غومپوز نبود،غمپـــــوز بود آ)


این عکس روهم از توی گلدسته گرفتم.

آقا ارتفاع به کنار.توی گلدسته بادی میومد که نگو.گلدسته میلررید نمیشد نگه دارم دوربینو.


اینم برا ارتفاع خاسم قیف اومده باشم


حرم امامزاده که در حال باسازی هست.



نمایی از ازوار


اینهم گنبد امامزادگان محمد اسماعیل و محمد صانع علیهما السلام فزرندان امام حسن مجتبی(ع) در ازوار


اینم برکه ای که کنارش بودیم در دولت آباد نیاسر.تنها عکسی ک توی اون همراهانم نبودن





اینجاهم نیاسر.آبشار نیاسر.اون ساختمون ک بالا هس هم تالار نیاسره.


این دوتاعکس هم از بالای تالار گرفتم


این عکس از 3ماه قبل هست.اینجا اوردم


اینجا هم کربلای ایران ،مشهد اردهال هست.آستان حضرت اباالحسن علی ابن امام محمد باقر (علیه السلام)

که در مقام آن میتوان به حدیث حضرت امام صادق (علیه السلام) اشاره نمود که می فرماید :هرکس برادرم حضرت علی ابن باقر (علیه السلام) را در اردهال زیارت کند مانند کسی است که قبر جدم حسین (علیه السلام) را در کربلا زیارت کرده باشد.





اینم عکس خودم.الیته اون که توی اینکه منم دوربین دستشه تی شرت زرد.

خاسم غومپوز درکنم خداییش.


عکس قبر سهراب هم که در همین آستانه هس را در پست عید گذاشته بودم ++++

این شکلک ها هم خیلی دخترون هسن میدونم.خز هسن.خخخخ

محض مزاح گذاشتم