من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

13خوش گذشت دیگه؟:))


سلام بر همه ی دوستان:)

حال شما؟ 13 بدر هم که بدر شد و میبینم که سبزه هاتونم گره زدین به امید گشایش بخت

انشالله بخت همه تون واشه خب خوش گذشته؟کجارفتین؟

ما رفتیم به دامان طبیعت اولش خوب بود ،کمکم هوا ابری شد ،آخراش دیگه داشت پررو میشد که گردوغبار بیاد که از دامانش زدیم برون رفته بودیم زمین گل محمدی خودمون.جای شما خالی بسی.البته الان زیادجالب نیس.اردیبهشت و خردادماه پرمیشه ازگل محمدی:) تشریف بیارین خوشحال میشم چندتاعکس هم گرفتم تو ادامه مطلبه.خلاصه ابری بود و زمین کج و داور و .... عکس ها اگه خوب نشذن ببخشین بعدش قسمت شد رفتیم کربلای ایران،مشهداردهال کاشان که حضرت اباالحسن علی ابن امام محمد باقر (علیه السلام) حرمشان در اینجا واقع شده 

که درخصوص مقام والای آنحضرت روایتهای متعددی نقل شده است که از جمله آن می توان به حدیث حضرت امام صادق (علیه السلام) اشاره نمود که می فرماید :هرکس برادرم حضرت علی ابن باقر (علیه السلام) را در اردهال زیارت کند مانند کسی است که قبر جدم حسین (علیه السلام) را در کربلا زیارت کرده باشد. و ... که مطلب کوتاهی را اگه دوست داشتین هم نوی سایت لینک بالا هم در این لینک میتونید بخونید در این باره.

نایب الزیاره همتون بودم.انشالله.

عکس ها ادامه مطلبند.شاد باشین






درهمین صحن قبرسهراب سپهری هم هس.همین نفطه که یه تابلوی زرد هس.

اینم عکس قبرسهراب:


انشالله برم مشهد و کربلا براتون عکس بگیرم بذارم وبم