من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

*تا خدا هست و خدایی می کند، مجتبی مشکل گشایی می کند.

*سلام بر لحظه‏هایی که تو را آوردند!

سلام بر لب‏های رسول اللّه‏ که میلاد تو را به درگاه پروردگار، سبحه گفت و نام یگانه‏ات را از دست جبرئیل گرفت و در گوش عصمتت زمزمه کرد!

سلام بر لبخند سرافراز علی علیه‏السلام ، که در طلوع تو اتفاق افتاد!

سلام بر تو، امامتِ فردای پس از علی!

سلام بر تو، شباهتِ بی‏شائبه محمدی!

سلام بر اقیانوس کرامت و سخاوتی که از دامان «کوثر» و «ابوتراب» برخاست.

*تا خدا هست و خدایی می کند، مجتبی مشکل گشایی می کند.


میلاد امام حسن مجتبی ع کریم اهل بیت ع مبارک.یادش بخیر شب تولد امام حسن ع ....

یه سال گذشت باز.امروز خیلی خسه بودم ولی امام حسن ع رو خیلی دوست دارم خیلی،قوربون امام حسن ع بشم گفتم آقامون غریبه، بی معرفتیه یه مطلب نذارم....انشالله همه حاجت روا بشین.

مارا غلام کوی حسن آفریده اند/مبهوت و مات روی حسن آفریده اند

این مولودی رو دوس دارم هرسالم میذارم وبم.هی... یادش بخیر...

التماس دعا