من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

من عاشق روی تو نگارم یارا*



آه ﮐﻪ ﭼﻘﺪر ﻣﻦ ﺣﺴﻮدم
ﺣﺴﻮد ﺑﻪ ﺧﻮدم 
و ﺣﺴﻮد ﺑﻪ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺗﻤﺎم زﻧﺪﮔﯽ ﻣﻨﯽ
از آن رو ﮐﻪ ﻣﻨﯽ داری
ﮐﻪ او ھﻤﭽﻮن ﺗﻮﺋﯽ دارد 
امام علی علیه السلام: 
زنهار که از مردم خرده گیری و با نفس خودت مدارا کنی که در این صورت گناهت بزرگ شود و از پاداش محروم گردی.
کاملا باربط: و مولانا :میگه حسودان را ز غم آزاد کردم/دل گله خران را شاد کردم.و خوشحالم که حسود داریم این نشون میده ما
یه چیزی داریم که دیگری حسرتشو میخوره.پس باید قدرشو بیشتر بدونیم...نه که حسادت خوب باشه.ادم حسود 
تو آتش حسرت خودش میسوزه ولی به ما نشون میده باید قدر اون چیزو داشته باشیم .
*من عاشق روی تو نگارم یارا/وز چشم خوش تو شرمسارم یارا