من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

بازآ که عاشقانت جامه سیاه کردند...

 آدم شود هر آنکه به اندازه نَمی     

                                     گریــد برای اشـــرف اولاد آدمـــی


                 این اشک ها چه معجزه ها که نمیکند     

                                     بر هر دل شکستۀ آشفته ماتمی

 
                 سرمایۀ قیامت من گریه من است    

                                                             حتی به قطره ای و نه یاقدرشبنمی


                کی میشود که جان بدهی قلب مرده را     

                                             با آن دم خدایی عیسی بن مریمی


شاعر : احسان بمانی