من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

آسمان فرصت خوبیست اگر پر بکشیم.

آسمان فرصت پرواز بلندی است ولی
قصه این است چه اندازه کبوتر باشی؟

* آسمان فرصت خوبیست اگر پر بکشیم...به افق های دل انگیزِ خدا، سر بکشیم

سلاااااااااام  مجدد به همه ی دوستان ،خواهران برادران گلم
امتحاناتم شروع میشه و طبق روال ترمهای گذشته شبهای امتحان شب درس خوندنه منه!! 
و وقت نمیکنم بیام بهتون سربزنم.شرمنده.انشالله17تیر تموم میشه راحت میشم:)) روز اول ماه مبارک رمضان هم ما امتحان داریم:)) خدا رو شکر انتخابات خوب شد وگرنه این تغییر برنامه امتحانات بیشتر روی مخ بود:))
یه مطلب هم گذاشتم که بطور اتوماتیک روز نیمه شعبان آپ میشه:) امکانات جدیده دیگه:) بعدنگین چراجواب ندادمآ!
اعیاد شعبانیه راهم تبریک میگم.خوش بحالتون امتحاناتون تموم شده کوفتتون نشه 
از محبت همتون ممنونم که آمدین ولی من نتونسم سربزنم هنوز.انشالله جبران میکنم .
ما مخلص همه تون هسیم.