من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

کجا روم؟ چه کنم؟ چاره از کجا جویم؟/ که گشته ام ز غم و جور روزگار، ملول!


سلام دوستان.خب مثل اینکه مارا فراموش نمودین.البته انصافا صبا خانم خیلی سرزده بودن.ممنونم.
از آرامش خانم/مریم خانم/غزل خانم/فاطمه خانم/زهره خانم/بهارخانم/منصوره خانم/محمدرضا /آقا شکیب و..... همه که میایین وبم وآمدین ممنونم
خواسم این مطلب را بنویسم یاد این شعرحاقظ افتادم:
ز دستِجورِ تو گفتم:ز شهر خواهم رفت 
به خنده گفت که: «حافظ برو! که پای تو بست؟!» 
عنوان هم از حضرت حافظ است که بسی زیباست به قول خودم!
یه مدتیه اصلن حوصله ندارم.نه حوصله نت نه درس.......
میخاسم وبمو حذف کنم راسش نتونسم هنوز...فکرنکنمم بتونم.......
فعلا چندوقتی نمیخام نت بیام.نه اینکه بخوام بچسبم ب کار یا درس فقط حوصله وحسش نیس...
شرمنده محبت همه تون هسم.انشالله جبران کنم.
عکس بالا را هم خودم گرفتم.خیلی قشنگه.مگه نه؟!:))
اینهم با سایز اصلیش که میتونین دانلود کنین(7mb )
ماه رجب هم تمام شد......
انشالله ماه عزیزشعبان توفیق داشته باشیم......
محتاج دعای همه تونم.
خیلی التماس دعا
یاعلی