من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

این یاس گل محمدی خواهد شد از بس که زیاد می فرستد صلوات

 بــــــوی صــــلـــوات مـــی‌دهــــد دســـتانم

از بــس که گل محــمدی کاشته(چیده)‌ام!


ای شاخ گل که در پی گلچین دوانیم
این نیست مزد رنج من و باغبانیم

پروردمت به ناز که بنشینمت به پای
ای گل چرا به خاک سیه می نشانیم...


سلام دوستان عزیز.حال شما؟

اول عذر خواهی بابت دیرکرد و نبودنم!چندروز پیش پسرخاله م فوت شده بود و نتونسم بیام نت اصلا و به احتمال زیاد چندوقتی هم باز نباشم.از همتونم ممنونم بابت حضورتون و اینکه به یادم بودین.یه یادتون هسم.

این عکسها را هم جمعه گرفتم.

خرداد ماه و امتحانات و فصل گل محمدی!

این عکسها را در گلستان مجمدی دهستان گلاب(ازوار) گرفته ام!

خودم که فکرمیکنم قشنگه

تشریف بیارین درخدمت باشیم


بقیه عکس ها در ادامه مطلب.


درضمن سه شنبه به مدت 48ساعت بلاگ اسکای به روز رسانی سرور داره و ثبت نظرات ممکن نخواهد بود ولی وب بازمیشه.


زیارت علی بن عبدالله جعفر(ع) (فرزند حضرت زیبنب(س) ) :



اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...




اینم یه عکس با سایز اصلی از ماه که چندشب پیش گرفتم کلیک کنید