من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

بر تو ارزانی که ما را خوش تر است لذتِ یک لحظه «مــادر» داشتن!


ای دل نگران که چشم هایت بر در
شرمنده که امروز به یادت کمتر
جز رنج چه بود سهمت از این همه عشق
مظلوم ترین عاشق دنیا! مادر!



پ.ن: روز مادر و روز زن را (البته با تاخیر) تبریک میگم.و این پست را تقدیم میکنم به همه ی مادران مهربان
پ.ن2 : جای بسی شرمندگیست که بگم دوباره نت این حقیر قطع شده بود.و مارا دسترسی به نت نبودندی.لیکن مارا تاب دوری از دوستان نبود و با تلاش فراوان نت را پیگیر شده وصل نمودیم.
خلاصه الان هم سرعت نت کمی کم است و تا حماسه ادامه دارد انشالله.

پ.ن3:
عنوان شعری است از فریدون مشیری که در ادامه مطلب آمده

شوکت و فر سکندر داشتن
تا ابد در اوج قدرت زیستن
ملک هستی را مسخر داشتن
بر تو ارزانی که ما را خوش تر است
لذتِ یک لحظه «مــادر» داشتن!