من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

در طلبت رفت به هرجا دلم...آه که امروز دلم را چه شد؟!

شد ز غمت خانه‌ی سودا دلم
در طلبت رفت به هرجا دلم

خاک رهش گشتم و آخر ز بخت
رفت بر این گنبد مینا دلم
در طلب زهره ‌رخِ ماهرو
می‌نگرد جانب بالا دلم

در طلب گوهرِ دریای عشق
موج زند موج ، چو دریا دلم

آه  که امروز دلم را چه شد؟!
دوش چه گفته‌ ست کسی با دلم؟!

از دل تو در دل من نکته‌ هاست
وه  چه ره است از دل تو تا دلم

گر نکنی بر دل من رحمتی
وای دلم وای دلم وا دلم

ای تبریز از هوس شمس دین
چند رود سوی ثریا دلم؟!

بشنوید با صدای شهرام ناظری

پ ن: سلام دوستان عزیز
تازه نتم وصل شده.به همتون سرمیزنم. خیلی مخلصیم