من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

آقا حرم الله شده دلهامان در هر دل بی تاب ضریحی داری....


تا روز ابد سلطنتت زنده و جاوید

تا کور شود چشم هر آنکه نتوان دید

****

بر پای کریم چه کسی سر بگذاریم

ما غیر نگاه تو پناهی که نداریم

بخشی ازشعرمیلاد یعقوبی

جگرم در دل تشت است و همه می بینند

که چه آورده غم کوچه و سیلی سر من

کی رود یاد من آن روز که آن شوم پلید
بست در کوچه غم راه من و مادر من

مادر از ضربت سیلی چو گل افتاد به خاک
از همان لحظه شکسته همه بال و پر من


بخشی از شعر سیدمحمدجوادی
پ نوشت:
امروز دلم هوای حسن(ع)کرد. یاد آن لحظه که دستش در دستان مادر بود در کوچه"مادر از ضربت سیلی چو گل افتاد به خاک..." و یاد غربتش....
پ نوشت2: یه عکس سه بعدی هم از بقیع و مسجد النبی گذاشتم تا دلتان هوایی شود.التماس دعا.فایل را دانلود کنید حجمش3مگ هس کمه.بعد روی کامپیوترتون اجراش کنید.
راسی اگه دوست داشتین ب این وب هم سربزنید و طومار ثبت جهانی بقیع در یونسکو را امضا کنید.


تصویربقیع 


تصویرمسجدالنبی