من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

جیـــــــــــــــــگر ممنوع التصویر شد؟!


در حالی که خبر ممنوع التصویر شدن «جیگر» یکی از شخصیت های برنامه عروسکی «کلاه قرمزی» منتشر شده، تهییه کننده این برنامه می گوید که اطلاعی از این ماجرا ندارد.به گزارش خبرآنلاین، خبرگزاری میراث فرهنگی به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما اعلام کرده که شخصیت «جیگر» از این مجموعه حذف شده است. دلیل حذف «جیگر» از سوی بخش نظارتی صدا و سیما بد آموزی های این عروسک عنوان شده است.

شبکه ایران/حـــامد مظفـــری: در حالی که روز گذشته خبری از سوی یکی از سایتهای خبری منتشر شده بود مبنی بر ممنوع التصویر شدن کاراکتر «جیگر» از مجموعه «کلاه قرمزی»، حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی «کلاه قرمزی» در گفتگو با شبکه ایران از بی اطلاعی نسبت به این موضوع خبر داد.

مدرسی به شبکه ایران گفت:«نمی دانم این خبر از کجا در اختیار یک رسانه خاص قرار گرفته اما تا جایی که من می دانم چنین چیزی صحت ندارد. طبیعی است که برای چنین اقداماتی تهیه کننده باید در جریان قرار گیرد.»

حمید مدرسی که تازه ترین همکاری اش با زوج طهماسب-جبلی فروش یک میلیاردی را در تهران از سر گذرانده درباره اینکه آیا هیچ ابلاغیه ای در این باره به او ارائه شده یا نه هم می گوید:«نه، برای همین است که از شنیدن این خبر تعجب کردم.»

مدرسی که این روزها خارج از تهران به سر می برد در پاسخ به این پرسش شبکه ایران که فکر می کنید دلیل شیوع چنین شایعاتی چه باشد اظهار می دارد:«وا.. نمی دانم. این را باید از آنها که این شایعات را درست می کنند بپرسید.»

چـــــــــــــــــــــــــی شده؟!چی شده؟

من الان چه شکلیم؟!