من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

آقا دلم تنگه برات. . . .

اومدم تا ببینم لحظه عاشق شدنو 
به دلم افتاده بود صدا زدی، آقا منو
دل تنهامو آوردم با یه دنیا دلخوشی 
کمتر از آهو که نیستم، آقا ضامنم میشی؟
 


بغض هاى ملتمسِ من هرروز تو را میخواند
ببین چگونه از هر «السلام علیک»، شعله هاى اشتیاق من
برای رسیدن به تو برخاسته است. 
اى دل، بیا به درگاه صبح جاودان سلام کن
و بر هشتمین خورشیدِ مهر آیین، درود بفرست.


سلام آقام امام رضا 

السلام علیک یا امام رضا 

باز هم مثل هررروز این دل منتظر من 
برای اون صحن وصحراو حرمت تنگ شده 
برای دیدن حرم برای دیدن کبوتران 
برای ....یک لحظه نفس کشیدن درحرم تو


آقا آهنگ رفتن .....هرروز مرا به یاد روزهای خوشم در حرم تو میاندازد 
دعا کن دعا کن باز هم بیایم 


بعضی وقتها دوست دارم


وقتی بغضم میگیره


خدا بیاد پایین و اشکامو پــاک کنه


دســـتمو بگیره و بگه :


آدمـــا اذیتــت میکنن ؟؟!!!!!

بیـــــــا بـــریـــــــم ....