من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

دارم به سوی پنجره فولاد می روم....

دارد زیارت تو ثواب هزار حج

"جانم فدای نام تو یا ثامن الحجج"

آقا قرار شاه و گدا یادتان  که هست؟!

مشهد،حرم،ورودیِ باب الجوادتان


پ.ن:سلام به همه ی دوستان گلم

عیدتون مبارک باشه.

فرصت نشد نظراتتون را جواب بدم و بیام وبتون.شرمنده.آخه یهو شد.پنجشنبه صبح قرارشد که جمعه ظهر راهی مشهد بشیم.حالا برگردم تعریف میکنم.دسترسیی به نت هم نداشتم تاالان.البته باورکنید اومدم وب همه اونایی که نظر  گذاشته بودن ولی بلاگفا مشکل داشت و این  پیغام رو میداد  که عکسشو گذاشتم  (آدرس بالاروهم تارکردم نگین وب من نیومدی هه)

به هرحال.

حتما به یادتون خواهم بود.

ملتمس دعای خیرتون هسیم.

این عکس هم از سفرمشهد تابستون هست.