من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

دنیای ما اندازه ی هم نیست....

دنیای ما اندازه ی هم نیست

من خیلی وَقتا ساکِتَم، سَردم

وقتی که میرَم تو خودم شاید

پاییزِ سالِ بعد برگُردَم


شعرکامل در ادامه مطلب. بشنوید از اینحا

دنیای ما اندازه ی هم نیست

من عاشقِ بارون و گیتارم

من روزها تا ظهر می خوابم

من هر شب وُ تا صبح بیدارم

 

دنیای ما اندازه ی هم نیست

من خیلی وَقتا ساکِتَم، سَردم

وقتی که میرَم تو خودم شاید

پاییزِ سالِ بعد برگُردَم

 

دنیای ما اندازه ی هم نیست

می بوسَمِت اما نمی مونم

تو دائم از آینده می پُرسی

من حال فردامَم نمی دونم

 

تو فکرِ یه آغوشِ محکم باش

آغوشِ این دیوونه محکم نیست

صدبار گفتم باز یادت رفت

دنیای ما اندازه ی هم نیست

 

دنیای ما اندازه ی...

هم نیس...