من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

تا تونگاه میکنی کار من آه کردن است....

آن عشق کـه در پـرده بمـاند؛ به چـه ارزد؟

عشق است و همین لذت دیدار و دگر هیچ

وباز شاعر(ابتهاج)میگه که:

نشود فاش کسی آنچه میان من و توست/ تا اشارات نظر، نامه‌رسانِ من و توست

گوش کن با لب خاموش سخن مـی‌گویم/ پاسخم گو به نگاهی که زبانِ من و توست

و باز میگه شاعر که:

آشکارا نهان کنم تا چند؟/ دوست می‌دارمت به بانگ بلند 

دلم از جان خویش دست بشست/ بعد از آن دیده بر رخ تو فکند

و منم میگم به همه این شعرا:

جانا سخن از زبان ما می گویی

وباز میگه شاعر که:

گفتمش قتل منِ خسته چه سان خواهی کرد؟/ گفت: گاهی به تغافل؛ به نگاهی گاهی


سلام به همه دوستان گل. میلادحضرت معصومه(س) کریمه ی اهل بیت (ع) را به همه تبریک میگم.روز دخترهم تبریک میگم.

جای همه گی خالی دیروز وشب درجوار بارگاهش نایب الزیاره همه بودیم انشالله.

13930605

خیلی خوش گذشت.جای همه خالی.

التماس دعا