من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

تا نفس هست، به یاد تو برآریم نفس...


 حســود نیســتم امــا کســـی بغیر خودمــ

                                غلط کـند که بخواهـــد رقیــب من باشــد

               به هرکســی که شبیه تونیســت بدبیـــنم

                                     اجــازه هست که عشقت نصیب من باشد ؟؟1

ویا شاعر میگه:

همه ی آنهایی که مرا می شناسند 
میدانند چه 
آدم حسودی هستم 

همه ی آنهایی که تو را می شناسند.... 
لعنت به همه آنهایی که تو را می شناسند2

ویا اینکه میگه:

حسود نیستم اما خودت ببین حتی 
چراغ خانه ی مهتاب بی تو روشن نیست3


1امید صباغ نو،2نزار قبانى،3مژگان عباسلو.

سلام به دوستان عزیزم. وبه همه کسایی که اومدین و تو این مدت نسبتا طولانی بم سرزدین و من فرصت نشده هنوز خدمت برسم. نت نداشتم باید ببخشین.این پست هم تقدیم به همه ی حسودا عشثتون پایدار. قدر باهم بودن رو بدونیم.چرا که

مولا علی علیه السلام میفرمایند:

اگر مردم بدانند زمان با هم بودنشان محدود است، محبت آنها نسبت به هم نامحدود می‏شود.