من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

سالروز وفات حضرت معصومه(س)

خاک این شهــر به چشمان تو عادت دارد

خوش به حال نفــس قـــم که لیاقت دارد

گنبدت پـــر شــده از کفتــر و تنها دل من

چـــون کلاغی‌سـت که رویای زیارت دارد

کوچک است آه ولی حوض تو با دریا و ...

گنبدت با خـــود خــــورشید رقابـــت دارد

امام صادق (علیه‌السلام) فرموده‌اند: خداوند حرمی دارد که مکه است؛ و رسول خدا حرمی دارد که مدینه است؛ و برای امیرالمۆمنین حرمی دیگر است، که کوفه است؛ و برای ما اهل بیت حرمی دیگر است که آن شهر قم است و به زودی بانویی از اولاد من در آن دفن می‌شود که نامش «فاطمه» است. پس هر که او را زیارت کند بهشت بر وی واجب می‌شود». (مستدرک‌الوسائل، ج 10، ص 368)


سالروز وفات حضرت معصومه(س) را تسلیت میگم.کاش توفیق زیارتشون نصیبمون میشد بازهم

به بعضی هم که میان وبمون و میرن و بعضی دیگه که میان و مطالب و عکس ها رو کپی میکنن وبشون دیدم میگم ممنوون.اشکالی نداره.همین که میایین خویه:)