من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

من کـه تسبیح نبودم تـو مرا چرخاندی

من کـه تسبیح نبودم تـو مرا چرخاندی

مشت بـر مُـهره تنهایـی مــن پیچــاندی
مهر دستان ِ تو دنبـال دعایی می گـشت
بـارهــا دور زدی ذهــن مـرا گردانـدی
ذکــرها گفتی و بـه گفتـه خود خـندیـدی
ازهمیـن نغمه تـاریک مـرا تـرسـانــدی
برلبت نام خـدا بود، خــدا شـاهد مـاست
بـر لبت نام خـدا بـود و مـرا رقصانـدی
دست ِ ویرانگر توعادت چرخیدن داشت 
عادتت را به غلط چرخه ایمان خوانـدی
قلـب صد پاره مـن مهره صد دانـه نبـود
تو ولی گشتی و این گمشده را لـرزانـدی
جمع کن رشته ایـمان دلم پاره شده است
من که تسبیح نبودم تو چرا چرخاندی...؟

"نغمه رضایی"


سلام دوستان.دلم براتون تنگ شده. فرصت هام کمه برای وب و نت.انشالله امتحانات همه تون خوب بشه.ماهم ملتمس دعاتونیم.مرسی که ب یادم بودین و سر زدین. انشالله سرفرصت میام خدمت تک تکتون