من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

گاهی مرا "نگاه کنی" "رد شوی" بس است....

مو واکن و ببین که در این شهر عده ای
با این کمند "گرم به هم ریختن" خوشند

 
 

آن شاعران که از تو به توصیف "تن" خوشند

"کور"ند آنقدر که به یک "پیرهن" خوشند

زیبایی ات وسیع تر از حد وصف ماست
بدبخت مردمی که به اشعار من خوشند!

دل خوش به "خنده" های رقیبان من مباش
دیوانه ها همیشه که نه... غالبا خوشند!

مو واکن و ببین که در این شهر عده ای
با این کمند "گرم به هم ریختن" خوشند

گاهی مرا "نگاه کنی" "رد شوی" بس است
آنان که بی کسند، به یک "در زدن" خوشند...
شعر از: حسین زحمتکش
واقعا شعر نابی هس.انصافا شعرای قشنگی گلچین میکنم تعریف از خود نباشه(غمپوز) راسی باورکنید وقت وبگردی ندارم مث قبل که میومدم بتون سرمیزدم.ببخشین همگی