من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

نام حسین صد مرده زنده می کند...

اصلا حسین ع جنس غمش فرق می کند

این عشق،پیچ و خمش فرق می کند...


سلام.عزاداری هاتون قبول حق.

ماراهم از دعای خیرتون فراموش نکنید.

چندوقتی بود خاسم بگم اینو نشد،ولی چ خوب بود ازهم خبر میگرفتیم بیشتر.

از دوستایی که بودن و نیستن، یه خبر میگرفتیم حداقل میگفتیم فلانی توکجایی،نیسی؟! مشکلی پیش اومده برات؟!

یک ماهی میشه یه دوستای وبلاگی مون برادرعزیزشون رو از دست دادن و من خبر داشتم ونگفتم.خیلی سوگ سختی بوده.مخصوصا برای یه خواهر! خدایش بیامرزد.انشالله در این شبهای عزیز سر سفره ی امام حسین ع باشن و انشالله خدا به خودشون و پدر ومادر وخانواده شون صبر عطا کنه. هرکدومتون میتونین لطف کنید یه فاتحه و صلوات براشون بخونید

التماس دعا