من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

که سلطانی عالم را طفیل عشق می‌بینم...

جهان فانی و باقی فدای شاهد و ساقی
که سلطانی عالم را طفیل عشق می‌بینم
شب رحلت هم از بستر روم در قصر حورالعین
اگر در وقت جان دادن تو باشی شمع بالینم
 


سلام به همه دوستان عزیز

جای شما خالی قسمت شد و دوباره امام رئوف مارا طلبید..." ...".وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ...""و از جایی که گمانش را ندارد روزی اش می دهد"

البته من مصداق اول این آیه نیسم که نیاوردم.

خلاصه جای شما همگی سبز. به یاد همتون بودم.تک تکتون.و اگه قبول باشه نماز زیارت و دعاهم براتون خوندم.

یه عالمه هم خاطره دارم که شنیدنیه هه.ولی روز آخریه مشهد خیلی سرد بود سرماخوردم بشدت.که 5شنبه تالا که اومدیم نرفتم بیرون هنوز!

میام و به همتون سرمیزنم.ممنون از لطف همتون.نظراتتونم جواب خواهم داد.

مخلصیم

التماس دعا