من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

و چای می‏خورم و حسرت خراسان را...

دو هفته ای ست که ظرف نبات‏مان خالی ست
و چای می‏خورم و حسرت خراسان را...

استکان چای

حسن بیاتانی


پ.ن:سلام دوستان عزیزم.امیدوارم خوب باشین.نتم قطع شده و فکرم نکنم وصلش کنم.الانم با برادر ایرانسل اومدم نت که همکاری نمیکنه نظراتتون رو جواب بدم سرعت پایینه.این مطلب روهم به زوری نوشتم نهادم. انشالله خوب شه سرعتش سرمیزنم و جواب نظرات شما عزیزانم رو میدم.با پوزش فراوان.
خب مطالبمو جمع بندی کردم آماده ست.حالا اگه بشه میذارم تنظیم کنم خودکار منتشرشه.
خلاصه مارو ببخشین.اومدین سرنزدیم .مرسی از مهربونیتون.
لینکمم هرکدوم خاسین میتونین پاک کنید.
مخلصیم.
خیلی التماس دعا