من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

دارم به سمت پنجره فولاد می‌روم جایی که دل شکست و مریضی شفا گرفت...‏

دارم به سمت پنجره فولاد می‌روم
جایی که دل شکست و مریضی شفا گرفت...‏

قلبی شکست و دور و برش را خدا گرفت
نقاره می زنند... مریضی شفا گرفت

دیدی که سنگ در دل آیینه آب شد
دیدی که آب حاجت آیینه را گرفت

خورشید و آمد و به ضریح تو سجده کرد
اینجا برای صبح خودش روشنا گرفت

پیغمبری رسید و در این صحن پر ز نور
در هر رواق خلوت غار حرا گرفت

از آن طرف فرشته ای از آسمان رسید
پروانه وار گشت و سلام مرا گرفت

زیر پرش نهاد و به سمت خدا پرید
تقدیم حق نمود و سپس ارتقا گرفت

چشمی کنار این همه باور نشست و بعد
عکسی به یادگار از این صحنه ها گرفت

دارم قدم قدم به تو نزدیک می شوم
شعرم تمام فاصله ها را فرا گرفت

دارم به سمت پنجره فولاد می روم
جایی که دل شکست و مریضی شفا گرفت


***

سلام به همه ی دوستان عزیزم
بلاخره دعوت شدم به خراسان صامن آهو...... انشالله نایب الزیاره همتون هسم.ازتون التماس دعا دارم.شبهای قدرهم در پیشه به یاد ماهم باشید 
همه شعرها اومده توی ذهنم......: باب الحواد راه ورود به قلب توست....حاجت رواست هرکه از این راه میرود......
یا این شعر چون که از باب جواد تو کسی داخل شد    خنده دار است که دیگر به قسم فکر کند........
دکترم گفته مریض است دلش را ببرد گره بر پنجره فولاد خراسان بزند.......
التماس دعا