من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."
من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

دوباره صوت اذان و دوباره نقاره دوباره از همه دنیا چه ساده می گذرم

دوباره گنبد زرد و دوباره شوق حرم
دوباره بغض عجیب و منم که در به درم

دوباره ضامن آهو دوباره عشق رضا
دوباره بهر غلامی منم که در سفرم

دوباره پنجره فولاد و باز حس غریب
دوباره کفتر چاهی دوباره چشم ترم

دوباره سر به گریبان دوباره شوق رواق
دوباره شوق زیارت دوباره خون جگرم

دوباره گوشه ی دنجی نشسته ام ساکت
به زائـران شـما عاشـقانه می نگرم

دوباره صوت اذان و دوباره نقاره
دوباره از همه دنیا چه ساده می گذرم

دوباره بعد نمازم دلم به سوی شماست
اگر دلم نخریدی بگو کجا ببرم

دوباره گریه ام آقا دوباره روی سیاه
دوباره غرق تمنا برای یک نظرم
شاعر: دوست خوبم علی صفری

انشالله همین ماه عزیز بریم مشهد الزضا(ع)
التماس دعا